marjoleinmaleisie.reismee.nl

De eerste indrukken

Vannacht laat in een hostel aangekomen. Al was hetin Nederland gewoon nog middag. Gisteravond moesten we wachten op nog een derde persoon uit Luxemburg die ook aan het project zou deelnemen. Hij of zij is niet op komen dagen. Vreemd dat er geen telefoonnummer bekend was. We zijn samen met twee hele aardige begeleiders, en een Duitser, vertrokken aan een reis van 4 uren in de auto. Wat uiteindelijk maar een paar uur bleek te zijn, maar ik vermoed dat dat kwam door de snelheid waarmee we over de wegen van Maleisië scheurden. Hij kan goed autorijden gelukkig.Twee andere vrouwen sliepen al toen ik aankwam. Het lijkt niet op het centrum waar ik ga werken. Ik vermoed dat het een tijdelijkhostel is. In tegenstelling tot de anderen, ben ik helemaal niet zo moe. Nu is het 7:00. Terwijl de anderen nog slapen, heb ik mooi even tijd ik te schrijven. Ik ben benieuwd hoe vandaag wordt. 9 uur worden wij opgehaald.

Reacties

Reacties

Linda

Dag Marjolein, fijn ff iets te horen. Ik denk aan je- xxx-

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active