marjoleinmaleisie.reismee.nl

Indisch eten

Vandaag heb een Indisch gerecht gekookt om mijn frustratie over het weer in Nederland af te reageren. Toen ik samen met Michel aardrijkskunde aan het leren was, las ik over ons gematigd zeeklimaat. Vandaag was het maar liefst 8 graden, grijs met motregen. Ik hoefde ook maar 15 kilometer te fietsen. Niet slim zonder regenjas. Dus het werd tijd om mijn gevoel uit Georgetown, little India in Maleisie weer boven te halen. Veel eer had ik niet van mijn werk want Michel en Denise vonden het niet te eten. Te veel pepers. Eerlijk is eerlijk, halverwege het koken heb ik met een lepel, en vervolgens mijn vingers, de pepers er uit gevist omdat ik mij ineens bedacht dat het wel eens teveel kon zijn. Mijn vingers brandden nog steeds onder het eten en eindigden in mijn beker water. Uiteindelijk heb ik hun borden ook leeg gegeten waardoor ik nu propvol op de bank hang en ondanks een halve liter water nog steeds dorst heb. Morgen iets minder van alles?

Mijn nieuwe blog wordt Wordpress. Eerst moet de site klaar zijn en dan zal ik het hier opzetten. Daar lukt het wel om foto’s tussendoor te plaatsen dus dat is leuk.

https://whatever654066838.wordpress.com/

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active