marjoleinmaleisie.reismee.nl

Lui zijn

De allereerste dag dat ik niks heb uitgevoerd. Rond 12 uur lag ik nog steeds in mijn bed en vervolgens ben ik verhuisd van mijn stapelbed naar het balkon met deken, kussen, een boek en thee om daar de hele dag te liggen luieren. Natuurlijk heb je weinig privacy in een kamer met 10 anderen maar het is ook gezellig en goedkoop. Het enige wat duur is van deze reis is de ticket. Je kunt hier van een paar honderd bestlang leven: eten voor 2 euro per dag en slapen voor 7. Sparen voor een ticket en het geld om hier te leven geef je anders thuis ook uit. En massages en taxi’s ed doe ik nu maar dat hoeft natuurlijk niet want de bus kost soms maar 50 cent. Als de kinderenouder zijn dan lijkt het mij wel wat om alleen naar Vietnam, Thailand, China of India te gaan. Zou ik Peru of Chili ook durven?

Het is hier rond de 20 graden omdat het op een hoogte ligt van 1500 meter en dat is een heerlijke temperatuur. Alleen maar gegeten wat ik nog had: dragon fruit, noten, bananen, tomaten en melk. Ik zal er nu echt uit moeten om wat te halen. Thuisbezorgd.nl? Dat gaat niet, . Morgen wandelen.

Sorry dat ik stoor met een email: want ik heb niks interessants te vertellen.

Reacties

Reacties

Monique

Storen? Juist niet! Heerlijk je verhalen en belevenissen, een dag niks doen mag ook een keer toch?
Geniet!

Marjolein Reismee

Hahaha. Welke Monique?

Trijnie

Je bent niet lui, je zorgt goed voor jezelf! Je herstelt sneller (van alles) als je je even helemaal kan overgeven aan rust en even niks te moeten. Je bent gewoon keigoed bezig. En morgen maar weer wandelen hahaha. Kun jij eigenlijk wel een hele dag echt niks doen? Je bent vast al weer iets aan het doen..

Marjolein Reismee

Ik kan errug goed niks doen. Maar er zijn vaak leukere dingen dan niks doen. En jij?

Trijnie

jaaaaa, dat is vooral omdat de CVS opspeelt. De ene keer is het mijn lijf die schreeuwt om rust, de andere keer mijn hoofd en soms allebei.

Monique Havinga

Havinga was t!

Marjolein Reismee

Ahhh die Monique! Dankjewel lieverd

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active