marjoleinmaleisie.reismee.nl

Hard werken

Het is goed dat wij vroeg beginnen met werken want het is overdag zo heet dat het bijna niet te doen is. Eerst krijgen de Orang Utans melk, dan gaan ze naar hun dagverblijf zodatwij vroeg kunnen beginnen met het zwaarste werk (ik weet dat ik de Nederlandse en Engels variant van Orang Utan door elkaar gebruik ...). Vandaag met zeep en bezem al het traliewerk poetsen. Heavy. Echt Heavy.Maar daarna heb je ook wat.

Met het afmaken van de hangmatten zijn we bij Harry gaan zitten. Harry heeft een paar keer een medewerker gebeten en ze kan goed tegen de stroom van het hekwerk. Dat is de reden dat hij zijn hok niet uit mag. Ik denk trouwens dat deze Harry een vrouwtjes is. Harry heeft een voet fetisj. Het eerste wat hij doet is naar je voeten kijken. Het liefst nog even aanraken ook zodat hij kan ruiken. Hij stopt -na het aanraken van je teen- gewoon zijn hele vingerin zijn neus. Super grappig. Ik vraag mij wel af waarom Harry en anderen niet vrijgelaten worden in de natuur. Ik vraag mij wel meer af. Maar hier laat ik het eerst even bij. Ik ben hier tenslotte voor de dieren en die moeten verzorgd worden. En het personeel is super aardig. Genoeg reden om te werken nu.

Mijn foto series worden meer dan 350 keer bekeken (niet de individuele foto's). Waar komen die mensen vandaan? Mijn blog zal vast ergens gelinkt zijn. Het kan niet anders want zoveel vrienden heb ik niet hoor.

Nu eerst veeeeel chocola. Na al het gezonde eten heb ik dat wel verdiend. Airco op max, hete thee en dooreten tot je erecht genoeg van hebt. Ik houdecht van het gezond eten, maar zo nu en dan uit de band springen moet kunnen.

Allerliefstemama: gefeliciteerd!!!En drie dikke zoenen!!!Voor alles wat je het afgelopen jaar voor mij hebt gedaan!

Reacties

Reacties

Trijnie

Tja. Als Harry van tenenkaas houdt moet hij er zo nu en dan toch ook in bijten?? Gelijk heeft hij :)

Marjolein Reismee

Hahahaha, ?

Mem Waterlander

Lieve Marjo ,Bedankt voor je Happij Birdhday Song.
Dapper, dat je zo goed de Orang Utans verzorgd .?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active