marjoleinmaleisie.reismee.nl

De eerste dag werken

Het hostel blijkt de vaste verblijfplek te zijn deze 2 weken. Het is niet mogelijk om op het Orang Oetan eiland te overnachten. Het leuke is dat we in een klein stadje zitten waar nauwelijks toeristen komen. Je kunt echt zien hoe de mensen hier leven. De bevolking is erg vriendelijk en behulpzaam. En we vallen hier op, soms lijkt het alsof ze ons als soort attractie zien. Kleine kinderen staren ons na, en menig man of vrouw groet of lacht. Make-up heb ik maar afgeschaft, want het loopt een uur later met straaltjes langs je gezicht naar beneden. En wat een nonsens om een krultang mee te nemen. Ik heb duidelijk nog geen ervaring met backpacken. Ik geloof dat ik maar een doosje met spullen richting Nederland stuur.

Al superveel gedaan. Verse lokale markten bezocht (soms verschrikkelijk en ik zal niet uitweiden over details met dieren). Musea. Heerlijk eten geproefd, vers met veel verse kruiden en groenten. Echt fantastisch. En vandaag gewerkt. Meloen smoothy gemaakt en elke orang oetan met geduld de fles gegeven. Rijstballen en fruit gesneden. En voeren in bijzijn van de toeristen. Alleen de reis maar het eiland toe was al geweldig. Met de boot. Morgen hokken schrobben. Drie liter water meenemen denk ik. Doei doei lieve Michel, Denise en Noelle. Ik ga jullie veeeeel filmpjes sturen! Foto's tussen mijn tekst plaatsten lukt niet op een of andere manier. Dus ik plaats ze even apart.

En bedankt voor jullie lieve reacties @haitmem, @Mehdi, @Wieke, @Linda en anderen via app natuurlijk.

Foto's toevoegen lukt helemaal niet. Morgen probeer ik het opnieuw.

Reacties

Reacties

Hait en Mem Waterlander

Leuk, dankje wel succes morgen.
?
?

Lies

Heerlijk om zo mee te genieten met deze mooie reis. ?
Hoop dat het lukt met de foto's ??

Evelyn

Fijne reis! Hopelijk krijg je het snel voor elkaar om foto's te plaatsen.

Yvonne van de pol

Gaaf zeg, een super reis gewenst.

Monique Huster

Hè Marjolein,
Heel veel plezier daar!
Leuk om je verhalen te lezen, brings back memories.
We blijven je volgen.
Genieten daar,
Groetjes Monique en ook van Simone

Wieke

Hoi Marjo
Wat leuk, ik lees nu je nieuwe verhalen pas.
Ik moet wel even gniffelen dat je je krultang mee hebt.
Oh, wat een bijzondere ervaringen. Geniet en wees trots op wat je doet.

Marjolein Reismee

Hoiii Wieke, en ik lees nu jouw reactie pas. Bedankt !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active